Чим партнерський матеріал відрізняється від звичайного?

Звичайні матеріали редакція готує самостійно, а партнерські – спільно із рекламодавцем (партнером). При цьому ми робимо все можливе, аби ці матеріали були однаково цікаві й корисні як нашим читачам, так і замовнику.

А хто їх пише?

Редакція нативних проєктів ExplainerLab. Це паралельна з редакцією структура. У ній працюють професійні редактори із досвідом роботи в рекламі та розумінням її особливостей та інструментів. Якщо ми залучаємо позаштатних авторів, то це будуть лише перевірені фахівці. Під час роботи із партнерськими матеріалами редакція нативних проєктів керується тими самими стандартами журналістики, що й редакція інтернет-видання Explainer.

Ви згадали про нативні проєкти. Чим вони кращі за звичайну рекламу?

Обидва формати можуть бути ефективними, просто у них різні цілі. Наприклад, якщо завдання – спонукати читачів купити певну модель акційних кросівок, то ми рекомендуємо “класичний” банер. Якщо ж ви хочете побудувати довгострокові стосунки з аудиторією, показати експертність і бути корисним для своїх клієнтів, то нативні формати – найкраще рішення.

“Джинса” – це теж нативна реклама?

Ні, “джинса” – це прихована реклама, яка виглядає як редакційний контент. Її мета – обдурити читача і змусити думати так, як потрібно замовникові. Головний недолік такого формату – читач бачить цей обман і перестає довіряти і замовнику, і медіа.

А у вас можна опублікувати статтю і не маркувати її як рекламу?

Ні. Ми цінуємо свою репутацію та довіру аудиторії, тому маркуємо всі рекламні матеріали на сайті.

Якщо я дам вам грошей, ви будете рекламувати все, що я хочу?

Ні. Ми принципово не рекламуємо те, що може завдати шкоди психічному або фізичному здоров’ю людини, наприклад: алкоголь, тютюн, лотереї та азартні ігри.

Зрозуміло. Якщо я хочу бути вашим партнером, що робити?

Напишіть нам в комерційний відділ: [email protected]

Або заповніть форму, відповівши на кілька коротких запитань.